top of page

כסאות לפינת אוכל – גובה מושב, רוחב מושב, מה נכון? מדריך לתכנון פינת האוכל המושלם

אין ספק שהמטבח בבית מהווה את מרכז הפעילות ומפגשי המשפחה, חשיבות תכנון נכון של כסאות אוכל הוא חשוב ונחוץ לכל פינת אוכל. בכדי להבטיח נוחות מרבית והתאמה מושלמת לשולחן האוכל בביתך החלטנו להסביר מעט על מידות נפוצות של כסאות אוכל.

1.     מידות הכסא:

1.1.  גובה הכסא: כשאנו בוחרים כסאות, יש לשים דגש על גובה השולחן – גובה שולחן סטנדרטי הוא בין 75-78 ס"מ ובהתאמה גובה מושב מומלץ לכסא פינת אוכל הוא בין 45-48 ס"מ. 

חישוב גובה מושב בכסאות מרופדים נעשה בעת ישיבה על הכסא.

1.2.  רוחב ועומק: הרוחב והעומק של כסא האוכל משפיע בצורה ישירה על הושבת הסועדים/האורחים סביב השולחן. מידות אופטימליות הן בין 40-50 ס"מ לרוחב כסא ובין 40-50 ס"מ לעומק הכסא.

כסאות אוכל עם ידיות הרבה יותר רחבות ומגיעות לרוחב בין 55-65 ס"מ.

1.3.  גובה משענת גב: גובה המשענת משפיע על נוחות הישיבה. כסאות אידאליים לפינת האוכל הם הכסאות בעלי משענת גב גבוהה, העוטפת ומתאימה בצורתה למבנה הגב, בישיבה ישרה 90°. 



2.     מרחב ומרווח בין סועדים:

2.1.  מרחב כללי בין כסאות: כדי לאפשר נוחות מרבית, רצוי להשאיר מרחב בין כסאות של כ: 10-20 ס"מ לכל צד.

2.2.  מרחב כללי לסועד: במידה ויש מגבלות מרחב, מינימום נדרש לסועד הינו 50 ס"מ. במידה ויש מקום/מרחב סביב השולחן, יש לוודא שיש מרחב של 60 ס"מ לכל סועד.

2.3.  בדיקת כמות הסועדים סביב השולחן: בדיקת כמות הסועדים שניתן להושיב סביב השולחן ניתן לבדוק ולתכנן מראש בהתאם לטבלה בפוסט:"כמה אנשים יכולים לשבת מסביב לשולחן? שולחן אוכל נפתח עגול, מרובע, קונסולה נפתחת מספר אנשים בהתאם לגודל שולחן" >>

 


 


סקיניז SKINNYZ כסאות מתקפלים מידות:

רוחב כסא: 45 ס"מ | גובה כסא פתוח: 78 ס"מ | עומק כסא: 47 ס"מ | גובה מושב: 46 ס"מ

מידות כסאות סקיניז
מידות כסאות סקיניז

לסקיניז SKINNYZ מסגרת כסא יציבה ואיתנה, מושב רחב ונוח, מעט אלסטי, המאפשר ישיבה ממושכת ונוחה על הכסא. בנוסף משענת גב תומכת גב עליון, קעורה ומתוכננת לישיבה נוחה סביב שולחן האוכל.

סקיניז משדרגים את מראה שולחן האוכל אך גם תורמים מאוד לנוחות הישיבה בזמן הארוחה ואחריה.

כסאות מתקפלים איכותיים הינם פתרון יעיל ופרקטי לאירוח בבית ובמשרד. כסאות אלו מיוצרים ע"י חומרי גלם איכותיים, תוכננו ועוצבו לספק את אותה, ואף יותר, נוחות ישיבה ממושכת המתקבלת מכסא אוכל סטנדרטי נוח.



 

בתכנון פינת האוכל, כמות ומידות כסאות האוכל חשובות בכדי להבטיח ישיבה נוחה ומרווחת סביב שולחן האוכל. כאשר מתאימים ומדייקים את הכסאות למטרה זו, ניתן לייצר סביבת נעימה, נוחה שמשדרגת את חוויית הסעודה ומתאימה לכל סועד/אורח בשולחן האוכל.


Comments


bottom of page