top of page

פתרונות אחסון לכסאות מתקפלים: מה קיים בשוק?

עודכן: 12 ביולי

כסאות מתקפלים הם פתרון נפלא לחיסכון במקום ושימוש גמיש בבתים ובעסקים. עם זאת, כדי למקסם את היתרונות שלהם, חשוב למצוא פתרונות אחסון נוחים ויעילים. נשתדל להציג כאן סקירה מקיפה על פתרונות אחסון לכסאות מתקפלים הקיימים בשוק, כולל ארונות, עגלות ניידות ופתרונות יצירתיים נוספים.


פתרונות אחסון בבית ובמשרד


1.  ארונות אחסון ייעודיים:


ארונות עם מדפים מתכווננים - ארונות אלו מאפשרים אחסון מותאם אישית לפי גודל הכסאות. המדפים המתכווננים מאפשרים לנצל את כל גובה הארון בצורה מיטבית, כך שניתן לאחסן כסאות בגדלים שונים.

ארונות עם דלתות הזזה - בארונות עם דלתות הזזה לרוב יש תא גבוה היכול להתאים לאחסון כסאות ובמקביל לאחסון פלטות ההרחבה של שולחן נפתח או קונסולה נפתחת.

ארונות לא עמוקים וצמודים לקיר - ארונות לא עמוקים מגבילים את שטח האחסון לכסאות מתקפלים. פתרון יעיל לארונות מסוג זה הוא תליית ווי תלייה על גב הארון ובכך ניתן לתלות כסאות בקומות או לרוחב עם שני ווי תלייה בהתאמה.

חשוב לוודא לפני רכישת הכסאות את מידות הכסאות במצב מקופל (גובה, רוחב, עומק). בנוסף לברר את עומקם של מספר הכסאות הרצוי על מנת להתאים את גודל תא האחסון למידות הכסאות הרצויים.

כסאות מתקפלים דקים יאפשרו חסכון במקום ואת מקסום מספר הכסאות המאוחסנים בתא הארון.



2.  עגלות ניידות:


עגלות אחסון לתליית כסאות - עגלות אלו בדר"כ ניתנות לקיפול ואחסון כשהן לא בשימוש, מה שמאפשר חיסכון נוסף במקום. העגלות מתקפלות מציעות פתרון גמיש ונוח לניוד כסאות ממקום למקום בבית ו/או במשרד. מתאימות לכסאות מתקפלים מעוצבים ואיכותיים.

עגלות בינוניות להנחת כסאות מנח מאוזן - מתאימים לכמות כסאות גדולה במוסדות או במקומות בהם יש צורך בשינויים תכופים במבנה החלל. מתאימות לכסאות מתקפלים פשוטים וזולים.

עגלות גדולות עם מוטות תלייה - עגלות מאסיביות וכבדות מתאימות לאחסון מספר רב של כסאות מתקפלים ומאפשרת שמירה טובה על הכסאות. ניתן לאחסן את הכסאות משני צידי העגלה.




3.  ווי תלייה לקיר:


תליית כסאות על קירות: באמצעות ווים מיוחדים, ניתן לתלות את הכסאות על הקיר ולחסוך מקום על הרצפה. זהו פתרון מצוין לחדרים קטנים או במחסנים, בו ניצול הקירות לאחסון הוא חיוני.

חשוב לוודא שקיבוע וו התלייה בוצע נכון, ומתאים למשקל הכסאות.

בטיחות - ישנם מגוון עיצובי ווי תלייה בשוק, יש לוודא כי וו התלייה בטיחותי (ללא שפיצים בולטים בגובה האנשים).



4.  מדפים תעשייתיים:


מדפים תעשייתיים כבדים יכולים לשאת משקל רב ומציעים פתרון אחסון יציב ועמיד לכסאות מתקפלים. מדפים אלו מתאימים לאחסון במוסדות גדולים, מחסנים או חדרי אחסון.



5.  פתרונות אחסון מותאמים אישית:


ניתן להזמין פתרונות אחסון מותאמים אישית המתאימים למספר הכסאות ולגודל החלל העומד לרשותכם. חברות רבות מציעות שירותי תכנון והתאמה אישית לפי צרכי הלקוח (הזמנת ארונות, ייצור מטבחים, תכנון עם מעצבי פנים).



 


פתרונות אחסון לכסאות מתקפלים הם חלק בלתי נפרד משימוש יעיל וחכם בהם. יש מגוון רחב של פתרונות אחסון בשוק, החל מארונות ייעודיים, עגלות ניידות ופתרונות יצירתיים נוספים. בעת בחירת פתרון אחסון, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים הספציפיים שלכם, את כמות הכסאות המתקפלים שברשותכם ואת גודל החלל העומד לרשותכם. באמצעות בחירה נכונה של פתרון אחסון, תוכלו לשמור על סדר וארגון, ולנצל את החלל בבית ובמשרד בצורה מיטבית.


סקיניז כסאות על עגלה וכיסוי
SKINNYZ The Perfect Folding Chairs

Comentários


bottom of page