top of page

ההמלצה שלנו על חנויות מובילות לקונסולות נפתחות לבית

עודכן: 11 באוק׳




בין אם אתם מחפשים להוסיף מגע של אלגנטיות ופונקציונליות לביתכם או שאתם זקוקים לפתרון פרקטי לאירוח, קונסולות נפתחות הן הבחירה המושלמת. קונסולות נפתחות לשולחן אוכל לא רק מציעות עיצוב מודרני ומרשים, אלא גם גמישות ביכולת אירוח חסרת תחרות. כחברה שמספקת כסאות מתקפלים איכותיים, אנו מוצאים אצל לקוחות רבים קונסולות נפתחות ממגוון חנויות שונות.

כסאות מתאימים לקונסולה נפתחת
איפה קונים קונסולה נפתחת?

נציג בפניכם 6 חנויות של קונסולות נפתחות לבית, אנחנו ממליצים עליהם בהתבסס על החוויות החיוביות של לקוחותינו. אין לנו קשר עסקי עם החנויות הללו!!!


סקיניז - SKINNYZ - כסאות מתקפלים איכותיים ומעוצבים. כדאי להזכיר שהכסאות המתקפלים שלנו מהווים מוצר משלים מושלם לישיבה סביב קונסולות נפתחות, ומספקים נוחות ועיצוב שמתאים לכל אירוע.


להלן החנויות המומלצות:


אקסלנט רהיטים – Excellent Furniture -  ראשון לציון

מציעים מגוון רחב של רהיטים ופתרונות פרקטיים וחכמים לבית המודרני. קונסולות נפתחות, שולחנות פטנט המאפשרים חיסכון במקום ושילוב מושלם בעיצוב הבית. 

לאתר הבית - Excellent Furniture


רהיטי זגה – Zaga – ראשון לציון, פתח תקווה, בני ברק

מציעים רהיטים בעיצוב מודרני וחדשני, כולל קונסולות נפתחות המותאמות לבית הישראלי. הקונסולות הנפתחות שלהם מתאפיינות בקווים נקיים ועיצוב מוקפד. לאתר הבית - ZAGA


נטורה – NATURA - רשפון

מציעים ריהוט מודרני איכותי, כולל קונסולות נפתחות בעיצובים ייחודיים. החנות ידועה במוצרים האיכותיים והשירות המעולה. לאתר הבית - NATURA


מילאנו בדינג – Milano Bedding - דן דיזיין, בני ברק

חנות המתמחה בייבוא ריהוט חכם, יוקרתי ומעוצב, כולל קונסולות נפתחות בעיצובים מודרניים וקלאסיים. הרהיטים מיוצרים מחומרים איכותיים והקונסולות ניתנות להתאמה אישית לפי צרכי הלקוח.

לאתר הבית - Milano Bedding


רוזטו – Rossetto – ראשון לציון, בני ברק, נתניה

חנות המתמחה ברהיטי יוקרה ומותגי רהיטים, כולל מספר קונסולות נפתחות מעוצבות. הדגש שלהם הוא על שילוב בין פונקציונליות לעיצוב מרהיב. לאתר הבית - Rossetto


דופן ישראל – DUPEN ישראל – אזור

ייבוא ריהוט מספרד, רהיטים מודרניים, קונסולות נפתחות בעיצובים ייחודיים. החנות ידועה במחירים אטרקטיבים ושירות מעולה.

לאתר הבית - DUPEN


קונסולות נפתחות עם כסאות מתקפלים
כיסאות לקונסולה נפתחת

 

בבחירת קונסולות נפתחות לבית, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים האישיים שלכם ואת סגנון העיצוב המועדף עליכם. כל אחת מהחנויות שהוזכרו כאן מציעה קונסולות איכותיות ומעוצבות שיכולות לשדרג את הבית שלכם ואת האירוח שלכם בבית.

חשוב לבדוק:

  • גדלים אופציונאליים (רוחב ואורך – כמות האנשים שיכולים לשבת מסביב לקונסולה).

  • גימור – מגוון אפשרויות גימור וחומרי גלם לקונסולות הנפתחות (עץ מלא, פורניר, למינציה, דמוי בטון, קרמיקה ועוד).

  • אפשרויות אחסון לפלטות ההרחבה (ישנן קונסולות המאפשרות את אחסון הפלטות בתוכן).

ולסיום, לא לשכוח להשלים את העיצוב ואת האירוח העתידי עם סקיניז. סקיניז לא רק עיצוב ונוחות מושלמים. סקיניז מאפשרים חסכון אופטימלי בשטח אחסון וגם אופציות לעגלת נשיאה קומפקטית או וו תלייה לקיר.


כסאות לקונסולה נפתחת
סקיניז - כסאות מתקפלים לקונסולה נפתחת

Comments


bottom of page