top of page

מעצבות פנים ואדריכליות מובילות בישראל

עודכן: 23 באוג׳

בעת תכנון ועיצוב דירות ובתים מודרניים, ישנה חשיבות רבה לשימוש בפתרונות אחסון יצירתיים וניצול יעיל של החלל. מעצבות הפנים והאדריכליות הבאות הן מהמובילות והמקצועיות בישראל. פגשנו ועבדנו איתן במספר פרויקטים, ואנחנו ממליצים עליהן בחום בזכות יכולותיהן המרשימות והתוצאות הנהדרות שהשיגו. כל אחת מהן מלווה את הלקוחות בכל שלבי הפרויקט, מרמת התכנון ועד לביצוע המדויק והסופי, ומבטיחה תוצאות מושלמות.



בפרויקטים השונים, המעצבות תכננו ארונות ייעודיים לכיסאות סקיניז, תא בארון בהתאם למידות הכיסאות, נישה מתאימה לתליית כיסאות סקיניז על ווי תלייה, וסידור מיקום וגישה נוחה לעגלת הכיסאות סקיניז.

מעצבות פנים / אדריכליות מומלצות:


טובי גל אדריכלית – Tovi Gal Architect

המשרד מתמחה באדריכלות בוטיק, בניינים לשימור, מבני ציבור, מגדלים, תמ"א 38 ועיצוב פנים אורבני עם דגש על פתרונות אחסון יצירתיים וניצול מרבי של החלל. בעבודותיה, ניתן לראות חיבור בין פונקציונליות לאסתטיקה, תוך שימוש בחומרים איכותיים ובקווים נקיים.

לאתר – Tovi Gal


נוימן בן-ארי – Noiman Ben-Ari

הסטודיו עוסק בעיצוב ותכנון של דירות גן, בתים פרטיים, פנטהאוזים, דופלקסים, דירות יוקרה ומשרדים. רחלי ונעמי מביאות לעיצוביהן קווים מודרניים ומשלבות צבעים וחומרים שונים ליצירת חללים מרהיבים ומרווחים. הן ידועה ביכולתן לחדש וליצור פתרונות יצירתיים לאחסון ושימוש בחלל. מלוות את לקוחותיהן לאורך כל שלבי הפרויקט ומקפידות על דיוק בכל פרט.

לאתר – Noiman Ben-Ari


תהילה כהן – Tehila Cohen

לסטודיו ניסיון של שנים בתחום דירות קבלן, עיצוב פנים ועיצוב מסחרי. תהילה מלווה את הלקוחות מרמת האפיון ועד לפרטים הקטנים ביותר בביצוע. בעזרת פגישת תכנון עיצובי, ליווי צמוד בביצוע ופיקוח קפדני, תהילה מוודא שהכל יבוצע בדיוק כפי שתוכנן, בלי הפתעות ובלי כאב ראש, הפיכת כל חדר לחלל מסודר ותפקודי עם עיצוב נקי, מרשים ואסתטי.

לאתר – Tehila Cohen


רונית עבודי – Ronit Abudi

הסטודיו מתמחה בעיצוב פנים למגזר הפרטי והעסקי. עיצוב דירות ובתים קטנים וגדולים תוך ניצול חכם של השטח. רונית משלבת בעיצוביה טכנולוגיות חדשות ופתרונות אחסון חכמים, המאפשרים לחסוך במקום ולשמור על תחושת מרחב בחלל. המשרד מלווה את הלקוחות מרמת האפיון ועד לפרטים הקטנים ביותר בביצוע.

לאתר – Ronit Abudi


לייזה זיו – Liza Ziv

הסטודיו מלווה מגוון פרוייקטים, משיפוץ ועיצוב בתים פרטיים החל בשלב התכניות ועד הסטיילינג הסופי. עיצוב משרדים, מרחבי עבודה, מבני ציבור. שילוב סגנון מודרני וניצול יעיל של חללים קטנים, תוך שמירה על אסתטיקה ונוחות. הליווי הצמוד של לייזה לאורך כל שלבי הפרויקט מבטיח תוצאות איכותיות ומדויקות.

לאתר – Liza Ziv


ג'ודי פררה אדריכלות ועיצוב פנים – Judy Perera Architecture and ID

ג'ודי פררה עוסקת באדריכלות ועיצוב פנים דירות יוקרה בתים פרטיים בתי יוקרה משרדים ידועה בשילוב סגנון מודרני עם טוויסט אישי בכל פרויקט. בעיצוביה, היא משתמשת במגוון פתרונות אחסון חכמים ויצירתיים, שמאפשרים ללקוחותיה להפיק את המירב מהחלל הביתי.

לאתר – Judy Perera


נטע אוחיון אדריכלות ועיצוב פנים – Neta Ohayon Architecture and ID 

נטע מביאה תפיסת עולם חדשנית והמודרנית לעיצוביה, מאפשרת יצירת עיצובים נקיים ומרשימים בשילוב פתרונות אחסון יצירתיים ומותאמים אישית. המשרד מלווה את לקוחותיו משלב התכנון הראשוני ועד לסיום המושלם של הפרויקט.

לאתר – Neta Ohayon


רייצ'ל ספטימוס – Rachel Septimus

סטודיו עיצוב פנים המתמחה בפרויקטים יוקרתיים למגורים ולמסחר. יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום, רייצ'ל מעורבת בפרויקטים מהשלב הרעיוני ועד לסיומו כולל: ייעוץ אדריכלי, ניהול פרויקטים, עיצובים מותאמים אישית, ריהוט וכל דרישות עיצוב אחרות.

לאתר – Rachel Septimus


רויטל עזריה – Revital Azaria 

רויטל מתמחה בעיצוב פנים מינימליסטי עם דגש על קווים נקיים וצבעים רכים. היא יוצרת חללים מרגיעים ומרווחים בעזרת פתרונות אחסון חכמים ואפקטיביים. רויטל מלווה את הלקוחות בכל שלבי הפרויקט כדי להבטיח תוצאות מושלמת.

לאתר – Revital Azaria


 

סקיניז - כיסאות מתקפלים איכותיים ומעוצבים

שילוב כיסאות מתקפלים איכותיים ומעוצבים כמו אלו של סקיניז, יכול להשלים את העיצוב ולספק פתרון ישיבה חכם ונוח בביתכם.

סקיניז מאופיינים בקו עיצובי נקי וצבע המשתלבים בקלות עם כל עיצוב פנים בבית, מתאימים לכל אירוח וזאת מבלי להתפשר על נוחות הישיבה. בנוסף כ- 50% חסכון בשטח האחסון מכל כסא אחר בשוק.




コメント


bottom of page